Waking the Titanic
Vuonna 1912 neljätoista irlantilaista maahanmuuttajaa Addergoole, County Mayosta lähti Titanicin epäonniselle neitsytmatkalle etsimään työtä Amerikasta. Tässä dokumentissa näytetään haastatteluja ja uudelleenesityksiä aluksen törmäämisestä jäävuoreen, mikä johti yli 1 000 kuolemaan. Yksityiskohtainen konteksti Irlannin ja Amerikan tulevaisuudennäkymistä rikastuttaa vakuuttavaa kertomusta.