Titanic: 20 vuotta klassikkoelokuvasta
James Cameron käsittelee kriittisiä valintoja, joita hän teki menestyselokuvaansa Titanicia varten. Hän testaa nyt näitä ideoita asiantuntijaryhmän kanssa uuteen tutkimukseen Titanicista. He käyttävät vedenalaista kuvausta, tietokonepohjaista simulointia ja tieteellisiä löytöjä jatkaessaan tämän traagisen tapahtuman monien mysteereiden ratkaisemista.