Making the Wish: Disney’s Newest Cruise Ship
Kaksi vuosisataa vanhalla telakalla Saksassa 144 000 tonnia terästä muuntuu Disneyn uusimmaksi risteilyalukseksi.
Kaksi vuosisataa vanhalla telakalla Saksan pohjoisosassa modernin insinööritieteen ihme on toteutumassa. Tuhansista työntekijöistä koostuva joukko muuntaa 144 000 bruttotonnia terästä Disneyn uusimmaksi risteilyalukseksi.