Päivä Disneyllä (lyhytelokuvat)
Pääset tapaamaan sekalaisen joukon ihmisiä joidenkin Disneyn maagisimpien tarinoiden takana, aina Disneyn huvipuistojen sydämestä Madridin kaduille. Olivat he sitten animoimassa rakastettuja hahmoja, ajamassa junalla pitkin Main Streetiä tai etsimässä seuraavaa Disney Channelin tähteä, jokainen jakso on syvällinen katsaus niiden ihmisten elämään, jotka ovat omistautuneet herättämään taikuuden henkiin ainutlaatuisilla ja jännittävillä tavoilla.
Päivä Disneyllä on dokumenttisarja, joka esittelee sekalaisen joukon ihmisiä joidenkin Disneyn maagisimpien tarinoiden takana. Aina Disneyn huvipuistojen sydämestä Madridin kaduille, matkusta niin läheisiin kuin kaukaisiinkin paikkoihin tapaamaan miehiä ja naisia, jotka viettävät jokaisen päivänsä herättäen taikuuden henkiin ainutlaatuisilla ja jännittävillä tavoilla. Olivat he sitten animoimassa rakastettuja hahmoja, ajamassa junalla pitkin Main Streetiä tai etsimässä seuraavaa Disney Channelin tähteä, jokainen jakso on syvällinen katsaus niiden ihmisten elämään, jotka ovat omistautuneet luomaan jatkuvasti ikimuistoisia ja sydäntälämmittäviä hetkiä ihmisille eri puolilla maailmaa.
Seuraa Thom Selfiä, kun hän viettää yötään sukellellen Disneylandin vedenalaisia laitteita huoltaen.
Sage Steele antaa vilkaista, mitä kuuluu ESPN:n SportsCenter-ohjelman päivittäisen tuotantoon.
Katie Whetsellin polku huipentuu hänen tulkinnassaan sinnikkäästä animaatiohahmosta, Dorista.
Bob Iger muistelee uransa alkuvaiheita ja kertoo, mikä häntä inspiroi Disneyn toimitusjohtajan.
Modernin perheen näyttelijät ja työryhmä kuvailevat, millaista on kuulua pahamaineiseen klaaniin.
Rob Richards vie meidät Wurlitzer-urkujen historialliselle matkalle El Capitan -teatteriin.
Grace Lee tarjoaa intiimin katsauksen kuvittamisen ja tarinankerronnan maailmaan.
Ompelijana Disneylandissä toimiva Lupe de Santiago näkee työnsä enemmän intohimona kuin työnä.