Tikun ja Takun pelastuspartio
Tiku ja Taku asuvat ihmisten ja toisten piirrettyjen joukossa nykyajan Los Angelesissa, mutta heidän elämänsä ovat nyt varsin erilaisia. Heidän menestyksekäs televisiosarjansa lopetettiin vuosikymmeniä sitten, ja nämä entiset ystävykset ovat sittemmin kulkeneet omia teitään. Kun heidän näyttelijäkollegansa katoaa salaperäisesti, Tikun ja Takun täytyy kuitenkin jälleen omaksua roolinsa pelastuspartion etsivinä pelastaakseen ystävänsä.
Tätä paluuta on odotettu 30 vuoden ajan: palaamme Disneyn vanhasta iltapäiväsarjasta tuttujen tähtien seuraan nykypäivän Los Angelesissa. Tässä näyteltyä toimintaa ja CGI-animaatiota yhdistelevässä toimintakomediassa Tiku ja Taku asuvat ihmisten ja toisten piirrettyjen joukossa modernissa Los Angelesissa, mutta heidän elämänsä ovat nyt varsin erilaisia. Heidän menestyksekäs televisiosarjansa lopetettiin vuosikymmeniä sitten, ja Tiku (John Mulaneyn ääni) on ajautunut elämään lähiössä ja työskentelemään vakuutusmyyjänä. Taku (Andy Sambergin ääni) puolestaan on turvautunut CGI-leikkauksiin ja ansaitsee elantoaan kiertelemällä nostalgisissa fanitapahtumissa pyrkien epätoivoisesti elämään uudelleen huippuhetkiään. Kun näyttelijäkollega heidän entisestä sarjastaan katoaa salaperäisesti, Tikun ja Takun täytyy korjata kolhuja kokenut ystävyytensä ja omaksua jälleen roolinsa pelastuspartion etsivinä pelastaakseen ystävänsä.