Marvel Studios: Supersankareiden tekijät
Tämä erikoisdokumentti tarjoaa eturivin paikat Marvel Studiosin perustamiseen, ennätyksiä rikkoviin elokuviin, kulttuuriseen ilmiöön ja Marvel Televisioniin.
Tässä ainutlaatuisessa parhaan katseluajan erikoisdokumentissa yleisö viedään syvemmälle Marvelin elokuvauniversumiin kuin koskaan aiemmin. Se tarjoaa katsojille eturivin paikat Marvel Studiosin perustamiseen, ennätyksiä rikkoviin elokuviin, kulttuuriseen ilmiöön ja universumin laajentamiseen Marvel Televisionin avulla. Marvelin ensimmäinen televisiospesiaali tarjoaa haastatteluja ja kuvamateriaalia kulissien takaa kaikista Mavelin elokuvista, Marvel One-Shotseista sekä Marvelin S.H.I.E.L.D. Agenteista. Dokumentissa pääsee myös näkemään maistiaisen tulevasta Marvelin S.H.I.E.L.D. Agenttien tulevaisuudesta sekä kulissien takasta kuvaa Marvel Studiosin menestyselokuvista kuten Captain America: The Winter Soldier ja Guardians of the Galaxy, mukaan luettuna katsahdus sisään elokuvaan Avengers: Age of Ultron.