The Footballer, His Wife & the Crash
Entisen valioliigatähti Jlloyd Samuelin kuolema saa hänen vaimonsa kyseenalaistamaan käsityksensä miehestään, kun tämän kaksoiselämästä alkaa nousta esille järkyttäviä paljastuksia. Emma Samuel paljastaa, kuinka pariskunnan lumoava jalkapallounelma muuttui painajaiseksi.