The Football Fraudster
Viimeisten kymmenen vuoden aikana Medi Abalimba on väittänyt olevansa MI6-agentti, valioliigan jalkapallotähti Gael Kakuta, jalkapalloagentti, NFL-pelaaja, huijannut suuren levy-yhtiön johtajan uskomaan, että hän on kolumbialainen räppäri, ja vakuuttanut Thierry Henryn entiselle vaimolle olevansa Navy SEAL. Tämä kokopitkä dokumentti paljastaa, kuinka hän teki sen.