Karkki vai kepponen
Kun veljenpojat saapuvat Akun luo halloween-asuissaan, hän kaataa vettä heidän päälleen ja nauraa tempulleen. Kun Hekla näkee tämän, hän päättää auttaa poikia. Hän taikoo Akulle hankaluuksia, ja pojat saavat lopulta karkkinsa.