Bluey
Bluey on energinen kuusivuotias australiankarjakoira, joka rakastaa leikkimistä ja muuttaa arkielämän uskomattomiksi seikkailuiksi. Niiden avulla hän kehittää mielikuvitustaan sekä henkistä, fyysistä ja tunne-elämäänsä.
Hauska ja rehellinen kuvaus modernista perhe-elämästä osoittaa, miten mielikuvitusleikit tuottavat terveitä lapsia. Australiankarjakoira Blueyn ääretön kuvittelukyky ja halu hauskuttaa muuttavat arkielämän uskomattomiksi seikkailuiksi. Bluey ja hänen siskonsa Bingo tutkivat maailmaansa innolla ja opettelevat leikin varjolla voittamaan pelkojaan ja kokeilemaan aikuisten vastuita. He myös rakastavat vetää vanhempansa, etenkin isänsä mukaan hauskanpitoon, Äiti Chilli on palannut töihin, joten Bandit-isä taiteilee lastenhoidon ja etätöiden välillä. Vaikka hän saattaakin luulla johtavansa laumaa, leikin aikana tyttäret kuitenkin päättävät mitä tehdään... ja melkein aina muulloinkin!