Her Last Broadcast: The Abduction of Jodi Huisentruit
TV-uutisankkuri katoaa vuonna 1995 salaperäisissä olosuhteissa. Tärkeimmät johtolangat vuosikymmeniin saattavat lopulta johtaa tämän karmivan selvittämättömän tapauksen ratkaisuun.
Suosittu TV-uutisankkuri katoaa, ja tutkinta tarkentuu aivan uuteen mahdolliseen epäiltyyn.
Luonnos ja uusi vihje Jodin sieppausjutussa johdattavat poliisit uuteen suuntaan.
Jodin etsintä jatkuu ruumiskoiran avulla, kun sarjamurhaajasta tulee uusi mahdollinen epäilty.