Between Two Women
Vuoteen 1957 sijoittuvassa elokuvassa onnettomasti naimisissa oleva Ellen Hardy löytää lohtua kymmenvuotiaasta pojastaan Victorista. Muuton myötä hän ystävystyy Victorin uuden opettajan kanssa, joka tukee innokkaasti pojan taiteellista lahjakkuutta.