Komedia, Animaatiot
Martti on ensimmäinen hinausauto Kuussa. Sen ensimmäinen tehtävä on pelastaa Impala XIII hinaamalla se takaisin Maahan. Salama McQueen liittyy Martin seuraan, ja ne saavat sankarin vastaanoton.