Tositarina autosuunnittelija Carroll Shelbystä ja kilpa-ajaja Ken Milesistä. He yrittävät rakentaa kilpa-auton Fordille voittaakseen kilpa-autoilun kuninkuuden Ferrarilta Le Mansissa 1966.
Matt Damon ja Christian Bale tähdittävät Le Mans '66 -elokuvaa, joka perustuu tositarinaan visionäärisestä amerikkalaisesta autosuunnittelijasta, Carroll Shelbystä, ja pelottomasta brittikuljettajasta, Ken Milesista. Miehet rakentavat yhdessä vallankumouksellisen kilpa-auton Ford Motor Companylle tarkoituksenaan lyödä Enzo Ferrarin ylivoimaiset kilpa-autot Le Mansin 24 tunnin ajossa Ranskassa vuonna 1966.