The Last Duel
Jodie Comer on lumoava tässä visionäärisen elokuvantekijän Ridley Scottin ohjaamassa petos- ja kostotarinassa 1300-luvun Ranskassa. Elokuva perustuu tositapahtumiin Matt Damonin ja Adam Driverin esittäessä ystävyksiä Jean de Carrouges ja Jacques Le Gris, kahta ritaria joiden täytyy taistella kuolemaan asti de Carrougesin vaimon (Comer) syytettyä Le Gris'tä raiskauksesta.