Toiminta ja seikkailu, Kauhu
Amerikkalainen uutisryhmä matkaa Afrikan pimeimpiin viidakoihin löytääkseen ja vangitakseen demonisen hirviön.
Intensiivinen kauhuelokuva Primeval perustuu tositarinaan 7,5-metrisestä ihmissyöjäkrokotiilista. Tarinan pääosissa Dominic Purcell ja Orlando Jones ovat osa uutisryhmää, joka matkaa Afrikan pimeimpiin viidakoihin löytääkseen ja vangitakseen demonisen hirviön, jota paikalliset kutsuvat Gustaveksi. Gustave on kuitenkin ovela piiloutuja ja himoaa ihmislihaa. Seuraat kynsiäsi purren ja sydän hakaten tätä veristä kauhutarinaa viekkaasta tappajasta.