Battle of Fates
Onko kohtalomme kiveen hakattu? Kuinka pitkälle sitä voi tulkita? Nyt haastetaan kohtalon mysteeri! 49 Etelä-Korean parasta ennustajaa – samaaneista ja astrologeista tarot-lukijoihin – panee maineensa peliin. Vain ne selviytyvät, jotka osaavat todella lukea kohtaloa. Kuka kruunataan voittajaksi?