A Shop for Killers
Jianin sedän äkillisen kuoleman jälkeen hän saa tietää epäilyttävästä ostoskeskuksesta, jonka setä jätti jälkeensä. Kuka hänen setänsä oli ja millaista ostoskeskusta hän johti? Ennen kuin Jian ehtii edes tajuta, hänen kimppuunsa hyökkää tuntematonta väkeä, joka tavoittelee sedän tavaroita.
Jianin ainoa suojelija on hänen setänsä. Sedän äkillisen kuoleman jälkeen Jian saa tietää epäilyttävästä ostoskeskuksesta, jonka setä jätti jälkeensä. Kuka hänen setänsä oli ja millaista ostoskeskusta hän johti? Ennen kuin Jian ehtii edes tajuta, mitä on tekeillä, hänen kimppuunsa hyökkää tuntematonta väkeä, joka tavoittelee sedän tavaroita. Nyt kun Jian on yksin, selviääkö hän heitä vastaan?