Hauvakamujen leikkihetki
Mitä Bingo ja Rolly tekevät, kun he eivät ole suorittamassa tehtävää? He tietenkin leikkivät! Tule pentujen, Hissyn ja heidän pihakaveriensa kanssa leikkimään ja pitämään hauskaa!
Mitä Bingo ja Rolly tekevät, kun he eivät ole suorittamassa tehtävää? He tietenkin leikkivät! Tule Bingon, Rollyn, Hissyn ja heidän pihakaveriensa kanssa leikkimään ja pitämään hauskaa! Naurua ja leikkiä riittää koirakamujen leikkitreffeillä pentujen ja heidän ystäviensä kanssa.