A Funny Thing Happened on the Way to Thor's Hammer
Matkalla New Mexicoon ennen Thorin tapahtumia agentti Phil Coulson pysähtyy bensa-asemalle ja kohtaa rikoksen käynnissä.
Ennen Thorin tapahtumia, S.H.I.E.L.D.-agentti Phil Coulson pysähtyy tankkaamaan matkalla New Mexicoon. Hänen valitessaan kaupassa välipaloja, kaksi aseistautunutta ryöstäjää tulee sisään ja käskee myyjää antamaan kassasta käteisen ja Coulsonia luovuttamaan autonsa avaimet. Mutta kuten ryöstäjät pian huomaavat, lauhkea ulkokuori saattaa pettää.