Maria And Her Shadow
Saatuaan aivoverenvuodon nyrkkeilykehässä Maria toipuu kuin ihmeen kaupalla. Hänen todellinen taistelunsa alkaa kuitenkin vasta, kun hän yrittää palata kehään. Ruotsin nyrkkeilyliitto, huolestunut äiti ja joka käänteessä odottavat arvoitukselliset esteet vastassaan maailman paras naisnyrkkeilijä taistelee oikeudestaan kilpailla.