Mike
Tämä 8-osainen minisarja kertoo Mike Tysonin dynaamisen, mielipiteitä jakavan tarinan ja tutkiskelee Tysonin nyrkkeilyuran ja yksityiselämän myrskyisiä ylä- ja alamäkiä – suositusta maailmanluokan urheilijasta hylkiöksi ja takaisin. Keskipisteessä on Mike Tyson, mutta sarja tutkii myös yhteiskuntaluokkia ja rotukysymyksiä Yhdysvalloissa, mainetta ja tiedotusvälineiden valtaa, naisvihaa, vaurauseroja, amerikkalaisen unelman lupausta ja loppujen lopuksi omaa rooliamme Miken tarinan muovaamisessa.