Kaizen
Inoxtagilla on unelma – tulla vuorikiipeilijäksi ja kiivetä Mount Everestille vain vuoden sisällä. Hän on kuitenkin 21-vuotias tubettaja, joka ei ole erityisen urheilullinen. Kaizen-elokuvassa seurataan, kuinka hän muutti elämänsä toteuttaakseen unelmansa vuoden aikana. Valmistaudu inspiroivaan, hulvattomaan ja tunteelliseen dokumenttielokuvaan uskomattomasta seikkailusta.