Dokumentit, Urheilu
"Neljä vammaista kiipeilijää – Paul Pritchard, David Limb, Jamie Andrew ja Pete Steane – lähtee haastavalle matkalle kohti Kilimanjaron huippua. Tämä poikkeuksellinen yritys muuttuu syväksi kertomukseksi sinnikkyydestä, päättäväisyydestä ja ihmismielen voimasta, kun he kohtaavat äärimmäiset esteet matkallaan Afrikan korkeimmalle vuorelle. "