Pirates of the Caribbean: Salazar's Revenge
Kapteeni Jack Sparrow'n kannoilla on vanha kilpailija, kapteeni Salazar, sekä kaameista haamuista koostuva miehistö. He ovat paenneet Paholaisen kolmiosta ja päättäneet tappaa kaikki merien merirosvot... etenkin Jackin.