Riemukupla Monte Carlossa
Herbie ilmoittautuu kilpa-ajoon Pariisista Monte Carloon ja rakastuu päätä pahkaa, kun tapaa virtaviivaisen ja urheilullisen vaaleansinisen Lancian. Herbien huomiosta kamppailee myös joukko koruvarkaita, jotka ovat piilottaneet varastetun jalokiven nerokkaasti Herbien bensatankkiin.
Herbie, sydämellinen Volkswagen, lisää kansainvälistä hohtoa rakastettavaan persoonallisuuteensa. Herbie ilmoittautuu kilpa-ajoon Pariisista Monte Carloon ja rakastuu päätä pahkaa, kun tapaa virtaviivaisen ja urheilullisen vaaleansinisen Lancian. Herbien huomiosta kamppailee myös joukko koruvarkaita, jotka ovat piilottaneet varastetun jalokiven nerokkaasti Herbien bensatankkiin. Niinpä ranskalaisen maaseudun halki alkaa huimapäinen takaa-ajo, jollaisen vain tämä rakkauskupla voisi luoda. Sisältää tupakkatuotteita.