Eric Dane, Greyn anatomian ja Euphorian rakastettu tähti, on menehtynyt ankaran ALS-taistelun jälkeen. Vuonna 2025 Dane avautui diagnoosistaan ensi kertaa Diane Sawyerille. Karismaattinen tähti kertoo terveydestään, perheestään ja työstään.
Tässä erikoisjaksossa kunnioitetaan rakastettua näyttelijää Eric Danea ja hänen urheaa taisteluaan ALS-tautia vastaan. Ohjelmassa palataan Diane Sawyerin haastatteluun, jossa Dane kertoi ensimmäistä kertaa julkisesti diagnoosistaan. Dane muistelee uutisen kuulemista, oireitaan ja sairauden vaikutusta tulevaisuuteensa. Hän käy läpi myös uransa alkuvaiheita, Greyn anatomia -sarjan vuosia ylä- ja alamäkineen, ystävyyttään Ellen Pompeon kanssa sekä asioita, jotka tuovat hänelle iloa. Myöhemmin keskusteluun liittyy Danen lääkäri, ALS-huippuasiantuntija Merit Cudkowicz. He pohtivat, miksi ALS on vaikea diagnosoida, miksi tapaukset lisääntyvät ja mitkä arjen tekijät voivat vaikuttaa sairauteen. Lisäksi he kertovat toivosta, jota uusi tutkimus ja teknologia antavat. Jaksossa muistellaan myös vuoden 2014 viraalia jäävesihaastetta ja sen valtavaa vaikutusta ALS-tietoisuuteen ja tutkimukseen.