Draama, Fantasia
Mielikuvituksen ja ystävyyden voimalla kaksi tyttöä luo yhteisen, maagisen prinsessamaailman. Lyhytelokuva kertoo heidän leikeissään syntyvistä lumoavista maailmoista ja heidän ajattomasta yhteydestään Disney-prinsessoihin.