Army Wives
Uskomattomien naisten joukko kamppailee armeijaelämän myrskyissä, mikä on osalle heistä tuttua ja osalle uutta. He selviävät haasteista ystävyytensä avulla heidän miestensä ollessa palveluksessa Afganistanin vaarallisessa etuvartiossa.