Losangelesilainen huippuetsivä ryhtyy kostotoimiin.
Alice Vaughan on huippuyksityisetsivä, joka ryhtyy kostotoimiin Los Angelesissa. Sama se mihin ne vievät tai kuinka monta salaisuutta hänen on pidettävä matkan varrella, Alice ei aio pysähtyä minkään takia.