America's National Parks esittelee kymmenen uskomattoman monimuotoisen ja kauniin kansallispuiston maisemia ja luontoa - osa paikoista on kuuluisia, osa yllättävän tuntemattomia. Sarja näyttää amerikkalaisille ja koko maailmalle, että kaikki nämä puistot ovat luonnon helmiä, joita pitäisi vaalia Yhdysvaltain kansallisaarteina.