Dokumentit, Musiikki
Bruce Springsteen ja The E Street Band tarjoavat syväluotaavimman katsauksen legendaaristen live-esitystensä luomiseen. Näemme tallenteita yhtyeen harjoituksista, hetkiä lavan takana, harvinaisia arkistopätkiä ja itse Springsteenin henkilökohtaisia pohdintoja.