Chicos Del Puerto, Los
Miguel lähtee matkalle isoisänsä puolesta, jota perhe ei päästä pois kotoaan. Hänen tehtävänsä on mennä hautajaisiin ja jättää isoisänsä ystävän haudalle armeijan takki. Miguel lähtee Nazaretin kaupunginosan sementtiviidakosta Lola ja Guillermo seuranaan, kulkee Valencian laitamille hautausmaata etsien ja löytää aution kaupungin.