The Boys: The Sherman Brothers' Story
Heidän musiikkinsa on unohtumatonta. Nimi legenda. Tämä on intiimi matka Robert ja Richard Shermanin elämien halki, hämmästyttävän tuottoisan lauluntekijätiimin. Vaikka heidän kappaleensa, kuten ”A Spoonful of Sugar” (Maija Poppanen) ja ”I Want to Be Like You” (Viidakkokirja), juhlistavat perheviihdettä ja onnellisia loppuja, heidän yhteinen elämänsä ei ollut yhtä sopusointuista. Kurkista kulissien taa, miten Walt Disney käytti musiikin kieltä veljesten yhdistämisessä ja loi näin ainutlaatuisen elokuvallisen perinnön. Sisältää tupakkatuotteita.