Gifted
Octavia Spencer liittyy ylistetyn näyttelijäkaartin joukkoon tässä mieltä ylentävässä perhe-elokuvassa. Frank, sinkkumies (Chris Evans), kasvattaa onnellisesti sukulaistyttöään, Marya (Mckenna Grace), joka on lapsinero. Mutta Maryn isoäiti (Lindsay Duncan) uhkaa heidän yhteistä elämäänsä, kun hän päättää lähettää Maryn erityisten lasten kouluun.