Brooklyn
Eilis on nuori nainen, joka muuttaa pienestä irlantilaisesta kylästä Brooklyniin New Yorkin osavaltiossa. Toisin kuin kotona, siellä hänellä on mahdollisuus saada töitä ja tulevaisuus – sekä löytää rakkaus italialaisamerikkalaisen Tonyn kanssa.
Eilis (Saoirse Ronan) on nuori nainen, joka muuttaa pienestä irlantilaisesta kylästä Brooklyniin New Yorkin osavaltiossa. Toisin kuin kotona, siellä hänellä on mahdollisuus saada töitä ja tulevaisuus – sekä löytää rakkaus italialaisamerikkalaisen Tonyn (Emory Cohen) kanssa. Kun perhetragedia tuo Eilisin takaisin Irlantiin, hän sulautuu taas vanhaan yhteisöönsä, mutta nyt poikamies Jim (Domhnall Gleeson) yrittää hurmata häntä. Viivytellessään jatkuvasti paluutaan Amerikkaan Eilis huomaa olevansa kauhean pulman edessä – hänen on tehtävä sydäntä särkevä valinta kahden miehen ja kahden maan välillä.