Deuce Bigalow: 10 dollarin gigolo
Akvaarionpuhdistaja Deuce kaipaa kipeästi rahaa korjatakseen asiakkaan Malibun-asuntoon aiheuttamansa vahingot. Deuce tulee siihen tulokseen, että ainoa tie pois pulasta on vaihtaa maailman vanhimpaan ammattiin.
Rob Schneider on uransa hauskimmassa roolissa hupaisassa menestyselokuvassa. Ammattimainen akvaarionpuhdistaja Deuce (Schneider) kaipaa kipeästi rahaa korjatakseen asiakkaan ylelliseen Malibun-asuntoon aiheuttamansa vahingot. Mieletön meno pääsee vauhtiin, kun Deuce tulee siihen tulokseen, että ainoa tie pois pulasta on vaihtaa maailman vanhimpaan ammattiin. Hän tarjoaakin palvelujaan naisille maksullisena rakastajana. Villi ja roisi komedia vie kirjaimellisesti jalat alta, ja sen huumori hurmaa kaikki.