Häirikkö Andy kokoaa itsensä lailla tuhmien listalle päätyneistä lapsista koostuvan eliittiryhmän suorittamaan huolella suunnitellun ryöstökeikan pohjoisnavalle, jotta kukin heistä saisi mielestään ansaitsemansa lahjat.
Ilkikurinen viidesluokkalainen Andy jää jouluaamuna ilman lahjaa Joulupukilta. Kun Andy tajuaa päätyneensä tuhmien listalle ja kokee olonsa epäreilusti syrjityksi, hän kokoaa kahdeksasta muusta tuhmien listalle joutuneesta lapsesta koostuvan tiimin, joka auttaa häntä toteuttamaan huolella suunnitellun ryöstökeikan Joulupukin kylään pohjoisnavalla, jotta kukin heistä saisi mielestään ansaitsemansa lahjat.