If it's Tuesday, it's Murder
Ryhmä espanjalaisia turisteja, rapistuva hotelli ja kourallinen synkkiä salaisuuksia kohtaavat viikon mittaisella lomalla Lissabonissa. Matka saa nopeasti synkän käänteen, kun yksi heistä löydetään kuolleena huoneestaan saapumispäivän aamuna, ja neljä matkailijaa, jotka ovat innokkaita mysteeri- ja dekkarikirjojen ystäviä, alkavat tutkia, onko joku ryhmästä murhaaja.
Kirjava ryhmä espanjalaisia turisteja, joilla on etukäteen suunniteltu matka, rappeutuva entinen loistohotelli, ja kourallinen synkkiä salaisuuksia kohtaavat viikon mittaisella lomalla Lissabonissa. Kun yksi matkailijoista löytyy kuolleena heidän saapumisensa jälkeisenä päivänä, neljä muuta ryhtyy tutkimaan, kuka murhaaja voisi olla – ja voisiko se olla jopa joku heidän omasta ryhmästään. Tämä joukko omistautuneita rikos- ja mysteerikirjojen faneja joutuu kohtaamaan poliisin, joukon epäiltyjä, uhan tulla karkotetuksi matkalta ja omat salatut totuutensa, kun aikaa on jäljellä vain vähän ennen kuin heidän on lähdettävä Lissabonista.