Äärimmäinen selviytyjä
Extreme-seikkailija Hazen Audel elää uudelleen jännimmät, tuskaisimmat ja iljettävimmät hetkensä ja paljastaa, mitä tarvitaan tullakseen Primal Survivoriksi. Veden ja proteiinin löytäminen, suojan rakentaminen ja tulen tekeminen ovat olennaisia selviytymisessä villissä luonnossa, mutta joissain vihamielisissä maailman kolkissa näitä selvitymisen perusasioita näyttää olevan mahdoton hallita.