Muinainen Kiina ylhäältä päin
Arkeologi Allan Maca johtaa pelotonta asiantuntijaryhmää ratkaisemaan muinaisen Kiinan mysteereitä, tutkimaan sen salaisuuksia ja paljastamaan ihmeitä ennennäkemättömällä tavalla.
Arkeologi Allan Maca johtaa pelottoman asiantuntijaryhmän eeppiseen seikkailuun ratkaisemaan muinaisen Kiinan mysteereitä, tutkimaan sen salaisuuksia ja paljastamaan ihmeitä ennennäkemättömällä tavalla. Apunaan avaruuskuvat, huipputeknologia maan kamaralla ja kiinalaisten arkeologin uusimmat kaivaukset he paljastavbat palatseja ja hautoja, uskomattoman valtavia rakenteita ja jopa kadoksissa olleita kaupunkeja.