Earthy Encounters
Vanhan ajan tieteiselokuvien henkeä jäljittelevä koko perheen toimintaseikkailu. 16-vuotias poika uskoo voivansa pelastaa kuolemansairaan veljensä ikiaikaisella tuntevalla kasvilla, jonka hän repii maasta taimitarhassa, jossa hän on töissä.