The A-Team
Liam Neesonin, Bradley Cooperin ja Quinton "Rampage" Jacksonin tähdittämässä huviajelussa aiemman erikoisjoukkojen yksikön täytyy paeta vankilasta suorittaakseen tähän mennessä vaikeimman tehtävänsä.
Elokuvan pidennetystä versiosta löytyy aiempaakin enemmän toimintaa, seikkailua ja asennetta. Ennennäkemätön versio sisältää huikeaa lisämateriaalia, jota ei nähty teattereissa. Valmistaudu adrenaliinia huokuvaan huviajeluun, jota tähdittävät Liam Neeson, Bradley Cooper, Quinton "Rampage" Jackson ja Sharlto Copley. Sotilastuomioistuin tuomitsee uskaliaan joukon aiempia erikoisjoukkojen sotilaita rikoksesta, jota he eivät tehneet, ja heidän täytyy käyttää ainutlaatuisia kykyjään paetakseen vankilasta ja suorittaakseen tähän mennessä vaikeimman tehtävänsä. Siihen vaaditaan sisua, sekunnin murto-osan tarkkuutta ja kokonainen arsenaali räjähtäviä aseita. Tähän tehtävään tarvitaan The A-Team!