Valtion vihollinen
Robert Clayton Dean on menestyvä asianajaja Washington D.C:ssä. Hän saa tietämättään videonauhan, joka liittää Kansallisen turvallisuusviraston korkean tason virkamiehen poliittiseen murhaan.