The Hot Chick
Kaunis ja suosittu mutta ikäväasenteinen teini päätyy vanhemman miehen ruumiiseen ja etsii keinoa saada oma ulkomuotonsa takaisin.
Ratkiriemukas Rob Schneider on ollut gigolo ja suorastaan eläin. Nyt kirous muuttaa hänet joksikin aivan muuksi – nimittäin naiseksi! Jessica Spencer on koulunsa kaunein ja suosituin tyttö. Kun hän herää yli kolmekymppisen miehen ruumiissa, saa hän aimo annoksen kylmää todellisuutta päin naamaansa ja joutuu toteamaan, ettei ulkonäöllä etene juurikaan, kun on parrakas tyttö. Kuinka hän saa ystävänsä (Anna Faris, Matthew Lawrence ja Eric Christian Olsen) uskomaan todellisen henkilöllisyytensä? Kaunotar ja könsikäs on sekopäinen komedia, josta kaikki voivat nauttia sukupuolesta riippumatta.