Ole luonani aina
Carey Mulligan ja Keira Knightley tähdittävät tätä vahvaa elokuvaa, joka kertoo englantilaissisäoppilaitoksessa asuvista ystävistä, jotka kuulevat olevansa elinluovuttajiksi kasvatettuja klooneja.