Kaukana maailman menosta
Tässä intohimoisessa romanttisessa draamassa Carey Mulligan esittää itsepäistä nuorta perijätärtä, jota jahtaa kolme kosijaa: roteva maanviljelijä, hurmaava sotilas ja varakas vanhempi poikamies.
Carey Mulligan esittää itsepäistä nuorta naista tässä intohimoisessa romanttisessa draamassa, joka perustuu Thomas Hardyn klassikkoon. Mulligan esittää Batsheba Everdeneä, itsenäistä perijätärtä, joka vetää puoleensa kolme erilaista kosijaa: rotevan lammasfarmarin (Matthias Schoenaerts), komean ja huimapäisen kersantin (Tom Sturridge) ja varakkaan, kypsän poikamiehen (Michael Sheen).