Selviytymisen taide
Freddie Highmore ja Emma Roberts esittävät fatalistista poikaa ja kaunista mutta monimutkaista tyttöä, jotka tapaavat lukiossa. Heidän on päätettävä, onko heistä joksikin muuksikin kuin vain ystäviksi.