The Secret Life of Jim
Nick yrittää epätoivoisesti saada vielä yhden aidon hetken Alzheimerin tautia sairastavan isänsä Jimin kanssa. Aika on kuitenkin käymässä vähiin. Elokuva tutkii omaishoitajan kamppailua, surua ja musiikin voimaa kadonneen yhteyden palauttajana.