Dokumentit, Eläimet ja luonto
National Geographicin tutkimusmatkailija Enric Sala ja hänen Pristine Seas -tiiminsä matkustavat Tyyneltämereltä Venäjän arktiselle alueelle pelastaakseen valtameret.